Széles tréningválasztékunk megoldást ad megbízóinknak szinte bármilyen igényére, kezdve az általános tréningektől a speciális szaktudást elmélyítő képzési alkalmakig.

Csoportdinamikai tréningek:
  • Együttműködés fejlesztése csoporton belül vagy csoportok között
  • Belső értéklánc, belső “ügyfélszolgálat”
  • Konfliktusok kezelése
Kommunikáció, interperszonális készségek fejlesztése:
  • Hatékony ügyfélkezelés
  • Asszertív kommunikáció (erőszakmentes érdekérvényesítés)
  • Kommunikációs blokkok oldása, „improvizációs” készségfejlesztés drámapedagógiai és szimulációs módszer
  • Telefonos kommunikáció, telefonos ügyfélszolgálat
  • Szervezeti kommunikáció
  • Interkulturális kommunikáció
Marketing-Sales
  • Alap/haladó eladástechnika
  • Alap/haladó tárgyalástechnika
  • Alap/haladó prezentációs technika