Széles tréningválasztékunk megoldást ad megbízóinknak szinte bármilyen igényére, kezdve az általános tréningektől a speciális szaktudást elmélyítő képzési alkalmakig.
Csoportdinamikai tréningek:
- Együttműködés fejlesztése csoporton belül vagy csoportok között
- Belső értéklánc, belső “ügyfélszolgálat”
- Konfliktusok kezelése
Kommunikáció, interperszonális készségek fejlesztése:
- Hatékony ügyfélkezelés
- Asszertív kommunikáció (erőszakmentes érdekérvényesítés)
- Kommunikációs blokkok oldása, „improvizációs” készségfejlesztés drámapedagógiai és szimulációs módszer
- Telefonos kommunikáció, telefonos ügyfélszolgálat
- Szervezeti kommunikáció
- Interkulturális kommunikáció
Marketing-Sales
- Alap/haladó eladástechnika
- Alap/haladó tárgyalástechnika
- Alap/haladó prezentációs technika